Klachten & klachtenregeling
Het incasseren van onbetaalde vorderingen is een intensieve klus. Het NJIB doet ieder dag haar uiterste best om dit zo goed mogelijk te doen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en een klacht heeft, welke klacht u ons graag wilt laten weten. Hieronder vindt u onze klachtenregeling.
Het doel van de klachtenregeling is uw klacht gestructureerd te ontvangen en naar tevredenheid af te handelen.
Wat hebben wij van u nodig?
Als u ontevreden bent en u een klacht wilt indienen, moet u dat schriftelijk doen. Wij hebben van u dan (in elk geval) de volgende gegevens nodig.
- Uw dossiernummer
- Uw bedrijfsnaam
- Uw volledige voor en achternaam
- Uw adresgegevens
- Uw telefoonnummer
- Uw e-mailadres
- Eventuele bijlagen
- Omschrijving van uw klacht
- Dien uw klacht digitaal in
U mailt uw klacht naar info@njib.nl. Wees in uw klacht to the point en probeer het zo kort mogelijk te houden. Dit bevordert een snelle afhandeling.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om eerst telefonisch contact met u op te nemen over de inhoud en de afhandeling van de klacht. Wij streven er naar om uw klacht binnen 7 dagen af te handelen.
In onze reactie leest u of uw klacht is toegewezen of afgewezen en waarom. Als uw klacht is afgewezen, vertellen wij u duidelijk waarom dat zo is. Als uw klacht is toegewezen, dan leest u ook hoe wij de klacht hebben opgelost of nog zullen oplossen. Als uw klacht is afgewezen, dan krijgt u informatie over wat u verder kunt doen. Wij registreren uw klacht en de afwikkeling daarvan.